Моніторинг професійної компетентності педагогів

Модель учителя

      Більшість педагогічних працівників прагне досягти професійної компетентності, бо саме вона є запорукою успішності, самореалізації, комфортності. Для досягнення основних орієнтирів педагогічної компетентності необхідно постійно займатися самоосвітньою діяльністю, 

     Модель учителя, розроблена доктором педагогічних наук, професором Галиною Василівною Єльниковою створена  для спрямування самоосвітньої діяльності за основними напрямами задекларованими Концепцією загальної середньої освіти, програмою Учитель та іншими нормативними документами. Розроблені критерії створюють умови як для об'єктивізації моніторингової інформації, демократизації контрольно-аналітичної діяльності, так і для зміщення акцентів до самооцінки власної діяльності.
ЗАКАЧАТИ МОДЕЛЬ

Комментариев нет:

Отправить комментарий